Середні групи

Група №4 "Смайлики"

Група №5 "Казка"

Група №6 "Капітошка"

Тема тижня:

«Свято Великодня»

26 - 30 квітня

Завдання: Розвивати у дітей цікавість до народознавства,до символів і атрибутів писанки, крашанки, їх різновидів.

Виховувати повагу до свого народу, його традицій, минулого і сучасного, бажання пізнавати свята, звичаї..

Закріплювати уявлення , знання дітей про свято Великодня і народні традиції його святкування. Розвивати вміння зв'язано, логічно, граматично правильно висловлювати свої думки. Збагачувати мовлення дітей назвами великодніх яєць(писанки, крашанки, дряпанки, крапанки...)

Вчити малювати орнаменти на писанках акуратно, охайно, проявляючи креативність.

Понеділок

  • Чи знають Ваші діти про свято Великдень? Його традиції, атрибути? Якщо ні, то пропонуємо Вам з малечею переглянути пізнавальне відео
  • А після перегляду нехай малята спробують намалювати писаночку 


Вівторок

  • А чи знаєте Ви звідки з'явилась писанка? Ні! Тоді, гайда дивитись

Мультик «Чарівне яйце»


Ну , а після мультика пропонуємо Вам виготовити Великоднє яйце з пластиліну яке Вам більше до вподоби.


Середа

  • Скажіть, будь ласка, чи любите Ви подорожувати?

А виявляєтьється, що і Великодня писанка теж полюбляє мандри. Хочете дізнатися про її пригоди. Тоді дивіться!

«Загублена писанка»


  • Сподобалась казка? Тоді швидше приступайте до іншого завдання. Вивчіть віршик і радуйте їм своїх рідних.

"Писанки"

В.Таран

В хаті на осонні

Сяду на ослоні.

Сяду я скраєчку -

Розпишу яєчко.

Нумо, пензлик, потанцюй,

Гарно писанку малюй.

Четвер

  • Любі наші матусі і татусі, а чи знають Ваші малята дні тижня? Їх назву, послідовність? Давайте перевіримо і дізнаємося скільки днів залишилось до Великодня. А допоможе нам у цьому маленьке мишеня.


П'ятниця

  • Хочемо Вам дещо розповісти. Чи знаєте , що напередодні Великодня трапляються дива?

Пропонуємо Вам, батьки, трішки почаклувати і створити диво для діток - пухкі фарби. А далі Ваша фантазії на Великодню тематику.

Тема тижня:

«Я маленький трудівник»

19 - 23 квітня

Завдання: розвивати вміння виявляти увагу та повагу до людей праці, бажання допомогти, зробити приємність. Виховувати шанобливе ставлення до праці людей з приходом весни. Учити правильно вирощувати овочі, висаджувати розсаду, сіяти насіння овочів і квітів, підливати грядки, розпушувати ґрунт, називати трудові дії, розповідати про їх роль. Формавати загальне уявлення про різні види праці дорослих навесні. Ознайомлювати з матеріалами, інструментами, технікою, яку використовують у процесі трудової діяльності. Привчати тримати в чистоті та у відведеному місці городньо-садовий інвентар.

Доброго дня, шановні батьки і любі дітки!

Весна - прекрасна пора року, що дарує нам чудову нагоду долучити дітей до праці у природі, розширити їх природничі знання, навчити бачити красу навколишнього світу, любити та берегти його. Тому на цьому тижні ми розглянемо тему «Я маленький трудівник»

Понеділок

Шановні батьки та любі дітки. Весняні місяці - оптимальний час для посадки рослин. Починаємо наш тиждень з ознайомлення дітей з турботами людей навесні.

А щоб краще закріпити ознаки весни, то пропонуємо скласти з дітьми розповідь про весну за опорними малюнками 

Вівторок

Шановні батьки та любі діти!

Чи бачили Ви, як відбуваються дива? Коли проростає насіння - це справжня дивина.

Пропонуємо Вам теж трішки попрацювати - візьміть стаканчик і посадіть квасолину. Спостерігайте за її сходами та фіксуйте результат.

Але, якщо немає такої можливості, тоді швидше приступайте до інших завдань.. .

Вивчіть віршик запропонований, або інший віршик з цієї теми, який вам з сином чи дочкою сподобається

Середа

Шановні батьки та любі дітки. Ось і настав час зліпити, чи зробити з конструктора, паперу паркан для городу та знаряддя праці (лопата, граблі, відро). Не спізнися постав паркан для городу та змайструй інструмент, який тобі знадобиться для роботи!

Приклад паркану з пластиліну

А тепер тітонька Сова кличе зустрітися та познайомитися з друзями і допомогти порахувати їм скільки птахів, тигрів, курчат ..., скоріше відкривайте посилання - наступне завдання

Четвер

А сьогодні пропонуємо Вам намалювати трактор або квіткову галявину. Гайда малювати! Беремо фарбу, пензлика, гарний настрій і трішки творчості. У Вас вийде гарна весняна картина! 

П'ятниця

Тема тижня:

«Птахи на крилах весну принесли»

(перелітні птахи)

12 - 16 квітня

Завдання: розвивати творчу уяву, навички монологічного мислення під час виконання проблемних завдань і моторику рук під час виконання практичних дій (малювання, ліплення, аплікація, художня праця).

Виховувати цікавість до життя птахів, почуття відповідальності за «менших братів» - пташок.

Збагачувати та уточнювати знання дітей про птахів з різних аспектів. Забезпечити умови для саморозвитку дитини та її самореалізації в процесі розв'язання проблемних завдань. Вправляти дітей в умінні називати птахів найближчого оточення , коментувати дії (птахів, власні), вчити складати розповіді за малюнком, за побаченим, з власного досвіду.

Понеділок

Дитина у природному довкіллі

1.Пропонуємо Вам переглянути відео та познайомити дітей з перелітними птахами

2. Запропонуйте дітям переглянути мультфільм , відгадати загадки та закріпити знання про зимуючих і перелітних пташок

3. А чи хочете дізнатися , як птахи «розмовляють»? Тоді дивіться та слухайте. 

Конструювання

«Пташка з паперу» - цікаво та просто.

Вівторок

Цікава математика

Перегляньте відео , закріпіть знання про геометричні фігури та навчіться бачити їх навколо себе. Це дійсно цікаво!

Художня література

1.Пропонуємо прослухати українську народну казку «Як птахи собі царя обирали» та дізнатися , яка пташка найголовніша у пташиному царстві.

2. Вивчіть вірш з малятами. П.Воронько «Журавель»

Четвер

Мовлення дитини

  • Пропонуємо Вам переглянути відеоролик, та погратися з дитиною, закріпивши при цьому назви птахів.

· Розгляньте схему, та разом з малюком складіть описову розповідь про пташку (на вибір)

П'ятниця

Аплікація

Ну а тепер час творчості! Зробіть гарну аплікацію лелеки . Знаємо точно, Вам сподобається ця діяльність.

Тема тижня:
«Незабаром літо»

 25-29 травня

Завдання: Розвивати мислення,увагу, фантазію; сприяти розвитку допитливості. Виховувати бережне ставлення до довкілля. Продовжувати вчити називати пори року і вміти визначати їх характерні ознаки. Вчити описувати зміни, які відбуваються в кінці весни, на початку літа. Вчити визначати період доби на основі спостережень за природними ознаками.

Понеділок

Малята, щоб дізнатися, яку пору року ми будемо вивчати, відгадайте загадку.

В небі ластівка летить,

З вітром листя шелестить,

Воду п'є лелека.

Сонце палить. Спека.

Дозріває жито.

Яка пора?    (Літо)

Молодці, відгадали. Скоро настане літо. А поки ми його чекаємо. Давайте дізнаємося, яку ознаки має літо, а саме перший місяць літа - Червень.


А яким чудовим буває літо - ми дізнаємося з пісеньки 

Вівторок

Сьогодні, ми з вами згадаємо частини доби.


Скажіть малята, яка частина доби вам подобається найбільше? В яку частину доби, літом, ми можемо піти на річку?

Втомилися? Час для відпочинку і веселих танців!


Настав час, цікавої казочки.

Середа

На початку літа жовта кульбабка - стає білою і її пух розлітається навкруги. Давайте намалюємо нашу кульбабку.


також вивчимо віршик про цю літню квіточку.

РАЗ - кульбабка край доріжки,

ДВА - кульбабкабіляніжки,

ТРИ - кульбабка без жука,

Ще ЧОТИРИ - з-під листка,

П'ЯТЬ - пушинки розлетілись.

Далі- пальчики скінчились.

Четвер

Настав час цікавих ігор.


Які з цих явищ природи бувають влітку?

П`ятниця

Сьогодні, ми зробимо гарну аплікацію.


Тема тижня: «У світі комах»

18 - 22 травня

Завдання: Розвивати увагу, пам`ять, допитливість; розвивати у дітей цікавість до спостереження за комахами в природі. Виховувати дбайливе ставлення до живої природи. Ознайомити дітей із зовнішньою будовою комах; вчити помічати появу перших метеликів, мух, комарів; навчати правил безпеки у довкіллі: біля водойм, у парку, в лісі. Формувати уявлення про те, що комахи бувають небезпечними і можуть наносити шкоду людині. Вчити складати описові розповіді за планом.

Понеділок

Сьогодні ми ознайомимося зі світом комах. Дізнаємося які комахи живуть в нашій місцевості. 

Також вивчимо будову тіла комах.

Вівторок

Дітки, а зараз я вам пропоную відгадати загадки про комах. Перевіримо чи уважно ви запам`ятали їх назви.


Подивіться уважно на картинку і порахуйте скільки на ній: метеликів, мурашок, ос та інших комах.


А також, давайте, знайдемо всіх комах, які сховалися від нас. 

А тепер, малята, давайте відпочинимо і потанцюємо.


Малювання

Середа

На галявинку прилетіли метелики і їх потрібно порахувати. Допоможете мені, малята, їх порахувати?

Деякі комахи, дуже гарні і за ними цікаво спостерігати, але потрібно пам`ятати, що деякі із них несуть небезпеку для нас.

Презентація на тему: "Комахи, які кусаються"

Четвер

Прийшов час зробити бджілку-трудівницю. Для цього вам потрібно взяти пластилін та капсулу з «кіндер-сюрпризу». Якщо немає капсули, то і тіло бджілки робимо з пластиліну.




Перед початком роботи розімнемо наші пальчики.


Настав час пограти в цікаву гру

П`ятниця

Розвиток мовлення

Шановні батьки, допоможіть своїй дитині скласти розповідь про комах, за допомогою мнемотаблиці.

Тема тижня:

«Тиждень безпеки» 

12-15 травня

    Мета: Розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу,фантазію, творчість, зв'язне мовлення .

Виховувати любов і повагу до людей самих важливих професій : пожежника, лікаря, робітника газової служби, поліцейського; турботливе ставлення до свого здоров'я та здоров'я оточуючих.

Розуміти значення праці людей таких професій як лікарі швидкої допомоги,поліції,пожежників, працівників газової служби, познайомити дітей з обладнанням для їх роботи.

Ознайомлювати з правилами поведінки під час незвичайних ситуацій :

пожежа, хвороба, дитина загубилася.

Вчити правила поводження з незнайомими людьми.

Закріпити правила безпеки на дорозі. Закріпити знання про геометричні фігури (круг, прямокутник) та кольори.

Закріпити в пам'яті дітей номери телефонів екстрених служб

( 101, 102, 103, 104 ) .

Дати уявлення про те, які небезпечні предмети оточують дитину в побуті: електроприлади, столові прибори та інші. Вчити поводитися з ними.

Формувати знання про небезпеку поводження з гострими , ріжучими предметами та ліками.

Вчити складати розповідь за предметними малюнками на тему: «Ігри бувають небезпечними» .

Формувати вміння чітко та виразно вимовляти сонорні звуки в словах, дотримуватися потрібної мовленнєвої інтонації ( говорити благально, або вимогливо, застережливо, строго.

Вівторок

 «Школа безпеки»

Люди, яких професій Вас захистять від небезпеки?

Чи знають Ваші діти номери екстрених викликів?

101 пожежники
101 пожежники
102 поліція
102 поліція
103 лікарі швидкої допомоги
103 лікарі швидкої допомоги
 104 робітники аварійної газової служби
104 робітники аварійної газової служби

Знайомство з обладнанням пожежника, лікаря швидкої допомоги, робітників аварійної газової служби та поліції.

Знайомимось з правилами поведінки під час надзвичайних ситуацій.

Аплікація «Пожежна машина»


Завдання для перевірки:

1. Обговорення з батьками в колі сім'ї теми: «Незвичайна ситуація»(Що робити якщо...виникла пожежа, ти загубився, хворий у квартирі?).

2. Назвіть телефони екстрених випадків?

Середа

 «Безпека на дорозі»

Після карантину всі вийдуть гуляти на вулицю. На вулиці багато транспорту, доріг. Чи пам'ятають Ваші діти правила безпеки на дорозі? Давайте пригадаємо...


Конструювання «Світлофор»


Світлофор потрібен всім:
І дорослим, і малим.
Друзі, він багато може,-
Пішоходам допоможе
Він дорогу перейти
Без лихих пригод в путі.
Блимне лиш червоним оком -
Нас застерігає строго,
Що не можна крокувати,
Необхідно почекати.
А засвітиться зелене:
І для тебе, і для мене
Шлях відкритий, можна йти,
Дуже раді я і ти.

Після виготовлення світлофора знайдіть дитині кубики, конструктори, дорожні знаки, спробуйте зробити макет вулиці та обіграти різні ситуації на дорозі.

Четвер

 «Здорова дитина - щаслива родина»

Кожна родина бажає бачити свою дитину щасливою та здоровою.

1. Чи знаєте Ви, що робити, щоб дитина була здоровою?


Обговорення після перегляду:

-Що треба їсти, щоб підвищити імунітет?

-Розкажи про свій режим дня.

-Чи робиш ти ранкову зарядку?

-Запиши на відео разом з батьками, як ти це робиш, та відправ другу на вайбер.

-Намалюй вираз обличчя, яке виражає гарний настрій.

2. Навіщо чистити зуби?


Обов'язково треба навчити дитину правильно чистити зуби.

Запитання для перевірки:

-Скільки зубів у людини?

-Чому потрібно чистити зуби 2 рази на день?

-Покажи мамі, як правильно чистити зуби.

-Хто такий стоматолог?

3. Чистота - запорука здоров'я.


Відгадай загадки про предмети, які тобі необхідно мати особисто.

Будуть зубки здоровенькі -

Я почищу їх гарненько.

Візьму в руки зубну щітку,

Густу і пухнасту.

Що крім цього треба дітки?

Ще й і зубну...(пасту)

Як купатися ідеш І мене також береш.

Я гладеньке й запашне, Ти намилюєш мене.

Всі мікроби змило Я - корисне...(мило)

Коли миюсь, чи вмиваюсь,

Потім ним я витираюсь.

Витирати сухо звик

Мій м'якесенький...(рушник) 

Він по зачісках мастак,

Вас причеше гарно так.

Розчесав моє волосся,

Так давно вже повелося,

Що охайний молодець,

Той, хто має...(гребінець)

Ліг в кишеню і вартую

Плаксі, реві та бруднулі

Витру вранці струмки сліз,

Не забуду і про ніс. ( носовичок)

П'ятниця

 «Безпека вдома»

Чи можете Ви залишити свою дитину вдома саму?

Довкола тебе багато цікавих предметів. Чи знаєш ти для чого вони? 

Які предмети можна використати для гри?

Подивіться, з чим не можна гратися!


Знайди на малюнку іграшки і небезпечні предмети.

Складання розповіді за малюнками на тему: «Ігри бувають небезпечними»

Вивчення скоромовок (за бажанням дітей).

Не бери, Романе, ніж, руку ножиком не вріж!

Кинь-но голку, лялько Олю: гостра голка пальця вколе.

Невеличка запальничка дім спалила у Марічки.

Ти облиш каструлю, Прохор, бо ошпаришся окропом!

Малювання «Моя улюблена іграшка».

Тема тижня :

«Все цвіте і все буяє»

4 - 8 травня

Мета: Продовжувати ознайомлювати дітей із деревами, кущами, трав'янистими рослинами та змінами в рослинному світі навесні; поява листя на деревах, цвітіння квітів.

Ознайомлювати з професією садівника, роботами в саду та обладнанням для роботи.

Закріпити знання геометричних фігур під час конструювання квітів.

Лічити квіти кількісною та порядковою лічбою.

Складати описові розповіді про дерева за планом.

Малювати квітучі дерева за допомогою нетрадиційної техніки.

Виховувати культуру діяльності, вміння планувати працю в саду, прагнути досягти позитивного результату, бачити красу рідної землі, бережно ставитися до об'єктів природи, дотримуватися правил поведінки в природі.

Понеділок

Дитина в природному довкіллі

Чи знають ваші діти дерева, кущі, трав'янисті рослини?

Чи цікавляться змінами в природі навесні?

Пропонуємо вам і малечі переглянути відео і дізнатися як живуть рослини навесні.

Питання на закріплення:

1. Назвіть квіти, які з'являються першими навесні?

2. Які дерева зацвітають першими?

Природа весною - справжня краса! Люди, які присвячують своє життя примноженню цієї краси - садівники.

Вівторок

Дитина в соціумі + предметний світ.

Знайомство з професією садівника. Обладнання для роботи садівника.

Подивіться яка важка і важлива робота у садівника навесні.

Питання на закріплення:

  1. Як називаються люди, які займаються садівництвом?
  2. Яке обладнання садівник використовує для роботи?
  3. Чи допомагали ви дорослим садити рослини? Які?
  4. Для чого люди садять дерева, кущі, квіти?

Середа

Поети прославляють неповторність природи.

Художня література. Прочитайте дитині уривок з вірша Т.Г.Шевченка «Зацвіла в долині».

Зацвіла в долині
Червона калина,
Ніби засміялась
Дівчина-дитина.
Любо, любо стало,
Пташечка зраділа
І защебетала.

Прослухайте вірш О. Роговенко «Весняні квіти»



Аплікація «Тюльпани».


Екологічне виховання. Чи знаєте ви, що рослини треба охороняти? Чому?

ЗДО №10Середні групи

Група №4 "Смайлики"

Група №5 "Казка"

Група №6 "Капітошка"

Тема тижня:
«Незабаром літо»

 25-29 травня

Завдання: Розвивати мислення,увагу, фантазію; сприяти розвитку допитливості. Виховувати бережне ставлення до довкілля. Продовжувати вчити називати пори року і вміти визначати їх характерні ознаки. Вчити описувати зміни, які відбуваються в кінці весни, на початку літа. Вчити визначати період доби на основі спостережень за природними ознаками.

Понеділок

Малята, щоб дізнатися, яку пору року ми будемо вивчати, відгадайте загадку.

В небі ластівка летить,

З вітром листя шелестить,

Воду п'є лелека.

Сонце палить. Спека.

Дозріває жито.

Яка пора?    (Літо)

Молодці, відгадали. Скоро настане літо. А поки ми його чекаємо. Давайте дізнаємося, яку ознаки має літо, а саме перший місяць літа - Червень.


А яким чудовим буває літо - ми дізнаємося з пісеньки 

Вівторок

Сьогодні, ми з вами згадаємо частини доби.


Скажіть малята, яка частина доби вам подобається найбільше? В яку частину доби, літом, ми можемо піти на річку?

Втомилися? Час для відпочинку і веселих танців!


Настав час, цікавої казочки.

Середа

На початку літа жовта кульбабка - стає білою і її пух розлітається навкруги. Давайте намалюємо нашу кульбабку.


також вивчимо віршик про цю літню квіточку.

РАЗ - кульбабка край доріжки,

ДВА - кульбабкабіляніжки,

ТРИ - кульбабка без жука,

Ще ЧОТИРИ - з-під листка,

П'ЯТЬ - пушинки розлетілись.

Далі- пальчики скінчились.

Четвер

Настав час цікавих ігор.


Які з цих явищ природи бувають влітку?

П`ятниця

Сьогодні, ми зробимо гарну аплікацію.


Тема тижня: «У світі комах»

18 - 22 травня

Завдання: Розвивати увагу, пам`ять, допитливість; розвивати у дітей цікавість до спостереження за комахами в природі. Виховувати дбайливе ставлення до живої природи. Ознайомити дітей із зовнішньою будовою комах; вчити помічати появу перших метеликів, мух, комарів; навчати правил безпеки у довкіллі: біля водойм, у парку, в лісі. Формувати уявлення про те, що комахи бувають небезпечними і можуть наносити шкоду людині. Вчити складати описові розповіді за планом.

Понеділок

Сьогодні ми ознайомимося зі світом комах. Дізнаємося які комахи живуть в нашій місцевості. 

Також вивчимо будову тіла комах.

Вівторок

Дітки, а зараз я вам пропоную відгадати загадки про комах. Перевіримо чи уважно ви запам`ятали їх назви.


Подивіться уважно на картинку і порахуйте скільки на ній: метеликів, мурашок, ос та інших комах.


А також, давайте, знайдемо всіх комах, які сховалися від нас. 

А тепер, малята, давайте відпочинимо і потанцюємо.


Малювання

Середа

На галявинку прилетіли метелики і їх потрібно порахувати. Допоможете мені, малята, їх порахувати?

Деякі комахи, дуже гарні і за ними цікаво спостерігати, але потрібно пам`ятати, що деякі із них несуть небезпеку для нас.

Презентація на тему: "Комахи, які кусаються"

ЗКАЧАТИ комах...ають.pptx

Четвер

Прийшов час зробити бджілку-трудівницю. Для цього вам потрібно взяти пластилін та капсулу з «кіндер-сюрпризу». Якщо немає капсули, то і тіло бджілки робимо з пластиліну.




Перед початком роботи розімнемо наші пальчики.


Настав час пограти в цікаву гру

П`ятниця

Розвиток мовлення

Шановні батьки, допоможіть своїй дитині скласти розповідь про комах, за допомогою мнемотаблиці.

Тема тижня:

«Тиждень безпеки» 

12-15 травня

    Мета: Розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу,фантазію, творчість, зв'язне мовлення .

Виховувати любов і повагу до людей самих важливих професій : пожежника, лікаря, робітника газової служби, поліцейського; турботливе ставлення до свого здоров'я та здоров'я оточуючих.

Розуміти значення праці людей таких професій як лікарі швидкої допомоги,поліції,пожежників, працівників газової служби, познайомити дітей з обладнанням для їх роботи.

Ознайомлювати з правилами поведінки під час незвичайних ситуацій :

пожежа, хвороба, дитина загубилася.

Вчити правила поводження з незнайомими людьми.

Закріпити правила безпеки на дорозі. Закріпити знання про геометричні фігури (круг, прямокутник) та кольори.

Закріпити в пам'яті дітей номери телефонів екстрених служб

( 101, 102, 103, 104 ) .

Дати уявлення про те, які небезпечні предмети оточують дитину в побуті: електроприлади, столові прибори та інші. Вчити поводитися з ними.

Формувати знання про небезпеку поводження з гострими , ріжучими предметами та ліками.

Вчити складати розповідь за предметними малюнками на тему: «Ігри бувають небезпечними» .

Формувати вміння чітко та виразно вимовляти сонорні звуки в словах, дотримуватися потрібної мовленнєвої інтонації ( говорити благально, або вимогливо, застережливо, строго.

Вівторок

 «Школа безпеки»

Люди, яких професій Вас захистять від небезпеки?

Чи знають Ваші діти номери екстрених викликів?

Знайомство з обладнанням пожежника, лікаря швидкої допомоги, робітників аварійної газової служби та поліції.

Знайомимось з правилами поведінки під час надзвичайних ситуацій.

Аплікація «Пожежна машина»


Завдання для перевірки:

1. Обговорення з батьками в колі сім'ї теми: «Незвичайна ситуація»(Що робити якщо...виникла пожежа, ти загубився, хворий у квартирі?).

2. Назвіть телефони екстрених випадків?

Середа

 «Безпека на дорозі»

Після карантину всі вийдуть гуляти на вулицю. На вулиці багато транспорту, доріг. Чи пам'ятають Ваші діти правила безпеки на дорозі? Давайте пригадаємо...


Конструювання «Світлофор»


Світлофор потрібен всім:
І дорослим, і малим.
Друзі, він багато може,-
Пішоходам допоможе
Він дорогу перейти
Без лихих пригод в путі.
Блимне лиш червоним оком -
Нас застерігає строго,
Що не можна крокувати,
Необхідно почекати.
А засвітиться зелене:
І для тебе, і для мене
Шлях відкритий, можна йти,
Дуже раді я і ти.

Після виготовлення світлофора знайдіть дитині кубики, конструктори, дорожні знаки, спробуйте зробити макет вулиці та обіграти різні ситуації на дорозі.

Четвер

 «Здорова дитина - щаслива родина»

Кожна родина бажає бачити свою дитину щасливою та здоровою.

1. Чи знаєте Ви, що робити, щоб дитина була здоровою?


Обговорення після перегляду:

-Що треба їсти, щоб підвищити імунітет?

-Розкажи про свій режим дня.

-Чи робиш ти ранкову зарядку?

-Запиши на відео разом з батьками, як ти це робиш, та відправ другу на вайбер.

-Намалюй вираз обличчя, яке виражає гарний настрій.

2. Навіщо чистити зуби?


Обов'язково треба навчити дитину правильно чистити зуби.

Запитання для перевірки:

-Скільки зубів у людини?

-Чому потрібно чистити зуби 2 рази на день?

-Покажи мамі, як правильно чистити зуби.

-Хто такий стоматолог?

3. Чистота - запорука здоров'я.


Відгадай загадки про предмети, які тобі необхідно мати особисто.

Будуть зубки здоровенькі -

Я почищу їх гарненько.

Візьму в руки зубну щітку,

Густу і пухнасту.

Що крім цього треба дітки?

Ще й і зубну...(пасту)

Як купатися ідеш І мене також береш.

Я гладеньке й запашне, Ти намилюєш мене.

Всі мікроби змило Я - корисне...(мило)

Коли миюсь, чи вмиваюсь,

Потім ним я витираюсь.

Витирати сухо звик

Мій м'якесенький...(рушник) 

Він по зачісках мастак,

Вас причеше гарно так.

Розчесав моє волосся,

Так давно вже повелося,

Що охайний молодець,

Той, хто має...(гребінець)

Ліг в кишеню і вартую

Плаксі, реві та бруднулі

Витру вранці струмки сліз,

Не забуду і про ніс. ( носовичок)

П'ятниця

 «Безпека вдома»

Чи можете Ви залишити свою дитину вдома саму?

Довкола тебе багато цікавих предметів. Чи знаєш ти для чого вони? 

Які предмети можна використати для гри?

Подивіться, з чим не можна гратися!


Знайди на малюнку іграшки і небезпечні предмети.

Складання розповіді за малюнками на тему: «Ігри бувають небезпечними»

Вивчення скоромовок (за бажанням дітей).

Не бери, Романе, ніж, руку ножиком не вріж!

Кинь-но голку, лялько Олю: гостра голка пальця вколе.

Невеличка запальничка дім спалила у Марічки.

Ти облиш каструлю, Прохор, бо ошпаришся окропом!

Малювання «Моя улюблена іграшка».

Тема тижня :

«Все цвіте і все буяє»

4 - 8 травня

Мета: Продовжувати ознайомлювати дітей із деревами, кущами, трав'янистими рослинами та змінами в рослинному світі навесні; поява листя на деревах, цвітіння квітів.

Ознайомлювати з професією садівника, роботами в саду та обладнанням для роботи.

Закріпити знання геометричних фігур під час конструювання квітів.

Лічити квіти кількісною та порядковою лічбою.

Складати описові розповіді про дерева за планом.

Малювати квітучі дерева за допомогою нетрадиційної техніки.

Виховувати культуру діяльності, вміння планувати працю в саду, прагнути досягти позитивного результату, бачити красу рідної землі, бережно ставитися до об'єктів природи, дотримуватися правил поведінки в природі.

Понеділок

Дитина в природному довкіллі

Чи знають ваші діти дерева, кущі, трав'янисті рослини?

Чи цікавляться змінами в природі навесні?

Пропонуємо вам і малечі переглянути відео і дізнатися як живуть рослини навесні.

Питання на закріплення:

1. Назвіть квіти, які з'являються першими навесні?

2. Які дерева зацвітають першими?

Природа весною - справжня краса! Люди, які присвячують своє життя примноженню цієї краси - садівники.

Вівторок

Дитина в соціумі + предметний світ.

Знайомство з професією садівника. Обладнання для роботи садівника.

Подивіться яка важка і важлива робота у садівника навесні.

Питання на закріплення:

  1. Як називаються люди, які займаються садівництвом?
  2. Яке обладнання садівник використовує для роботи?
  3. Чи допомагали ви дорослим садити рослини? Які?
  4. Для чого люди садять дерева, кущі, квіти?

Середа

Поети прославляють неповторність природи.

Художня література. Прочитайте дитині уривок з вірша Т.Г.Шевченка «Зацвіла в долині».

Зацвіла в долині
Червона калина,
Ніби засміялась
Дівчина-дитина.
Любо, любо стало,
Пташечка зраділа
І защебетала.

Прослухайте вірш О. Роговенко «Весняні квіти»



Аплікація «Тюльпани».


Екологічне виховання. Чи знаєте ви, що рослини треба охороняти? Чому?


ОБЖД. Яких рослин треба остерігатися? Запам'ятай!

Питання на закріплення:

1. Які квіти занесені до Червоної книги ти запам'ятав?

2. Які є отруйні рослини?

Четвер

Сенсорно-пізнавальний розвиток.

Чи знають ваші діти кімнатні квіти, які є у вас вдома?

Дидактична вправа «Перерахуй квіти, які є у вас на підвіконні».

1. Скількі вазонів ви бачите? (кількісна лічба)

2. Як називаються ці квіти?

3. Назви та перерахуй квіти порядковою лічбою. (Наприклад: перша - герань, друга - бальзамін і т.д.)

Конструювання «Склади квіточки». Згадай знайомі геометричні фігури. Перегляньте відео та виберіть зразки фігур, які знадобляться вам для викладання квіточок.

1. Намалюй геометричні фігури.

2. Виріж їх.

3. Самостійно подумай, як викласти квіти з цих фігур.

Наприклад:

П'ятниця

Мовлення дитини

Помилуйтесь деревом за вікном.

Опиши дерево за планом :

  • назва дерева;
  • величина стовбура, гілля, листя;
  • яким кольором цвіте;
  • яку користь приносить.

Наприклад:

Берізка

У мене під вікном росте берізка. Вона має стрункий, прямий, білий, ніби біле платтячко стовбур. Воно має тонке, гнучке, кучеряве, наче дівочі коси гілля. На гілочках розпустились маленькі, із загостреними краєчками, схожі на сердечка листочки. Берізка навесні дасть корисний березовий сік. Берізка зеленокоса, білокора красуня!

Яблуня

У моєму саду росте яблуня. Дерево невисоке, але з широкою кроною. Цвіте яблуня через рік. Навесні зацвітає рожевим цвітом. Квітів багато, вони великі. Влітку яблуня подарує нам смачні яблука.


Малювання «Цвіт яблуні» (нетрадиційні методи малювання).

Витворено з Webnode

Питання на закріплення:

1. Які квіти занесені до Червоної книги ти запам'ятав?

2. Які є отруйні рослини?

Четвер

Сенсорно-пізнавальний розвиток.

Чи знають ваші діти кімнатні квіти, які є у вас вдома?

Дидактична вправа «Перерахуй квіти, які є у вас на підвіконні».

1. Скількі вазонів ви бачите? (кількісна лічба)

2. Як називаються ці квіти?

3. Назви та перерахуй квіти порядковою лічбою. (Наприклад: перша - герань, друга - бальзамін і т.д.)

Конструювання «Склади квіточки». Згадай знайомі геометричні фігури. Перегляньте відео та виберіть зразки фігур, які знадобляться вам для викладання квіточок.

1. Намалюй геометричні фігури.

2. Виріж їх.

3. Самостійно подумай, як викласти квіти з цих фігур.

Наприклад:

П'ятниця

Мовлення дитини

Помилуйтесь деревом за вікном.

Опиши дерево за планом :

  • назва дерева;
  • величина стовбура, гілля, листя;
  • яким кольором цвіте;
  • яку користь приносить.

Наприклад:

Берізка

У мене під вікном росте берізка. Вона має стрункий, прямий, білий, ніби біле платтячко стовбур. Воно має тонке, гнучке, кучеряве, наче дівочі коси гілля. На гілочках розпустились маленькі, із загостреними краєчками, схожі на сердечка листочки. Берізка навесні дасть корисний березовий сік. Берізка зеленокоса, білокора красуня!

Яблуня

У моєму саду росте яблуня. Дерево невисоке, але з широкою кроною. Цвіте яблуня через рік. Навесні зацвітає рожевим цвітом. Квітів багато, вони великі. Влітку яблуня подарує нам смачні яблука.


Малювання «Цвіт яблуні» (нетрадиційні методи малювання).

Тема тижня:

«Я маленький трудівник»

27 - 30 квітня

Завдання: розвивати вміння виявляти увагу та повагу до людей праці, бажання допомогти, зробити приємність. Виховувати шанобливе ставлення до праці людей з приходом весни. Учити правильно вирощувати овочі, висаджувати розсаду, сіяти насіння овочів і квітів, підливати грядки, розпушувати ґрунт, називати трудові дії, розповідати про їх роль. Формавати загальне уявлення про різні види праці дорослих навесні. Ознайомлювати з матеріалами, інструментами, технікою, яку використовують у процесі трудової діяльності. Привчати тримати в чистоті та у відведеному місці городньо-садовий інвентар.

Доброго дня, шановні батьки і любі дітки!

Весна - прекрасна пора року, що дарує нам чудову нагоду долучити дітей до праці у природі, розширити їх природничі знання, навчити бачити красу навколишнього світу, любити та берегти його. Тому на цьому тижні ми розглянемо тему «Я маленький трудівник»

Понеділок

Шановні батьки та любі дітки. Весняні місяці - оптимальний час для посадки рослин. Починаємо наш тиждень з ознайомлення дітей з турботами людей навесні.

А щоб краще закріпити ознаки весни, то пропонуємо скласти з дітьми розповідь про весну за опорними малюнками

Вівторок

Шановні батьки та любі діти!

Чи бачили Ви, як відбуваються дива? Коли проростає насіння - це справжня дивина.

Пропонуємо Вам теж трішки попрацювати - візьміть стаканчик і посадіть квасолину. Спостерігайте за її сходами та фіксуйте результат.

Але, якщо немає такої можливості, тоді швидше приступайте до інших завдань.. .

Вивчіть віршик запропонований, або інший віршик з цієї теми, який вам з сином чи дочкою сподобається

Середа

Шановні батьки та любі дітки. Ось і настав час зліпити, чи зробити з конструктора, паперу паркан для городу та знаряддя праці (лопата, граблі, відро). Не спізнися постав паркан для городу та змайструй інструмент, який тобі знадобиться для роботи!

Приклад паркану з пластиліну

Як ліпити з пластиліну парканчик легко і просто, розповість відео: 

А тепер тітонька Сова кличе зустрітися та познайомитися з друзями і допомогти порахувати їм скільки птахів, тигрів, курчат ..., скоріше відкривайте посилання - наступне завдання

Четвер

А сьогодні пропонуємо Вам намалювати трактор або квіткову галявину. Гайда малювати! Беремо фарбу, пензлика, гарний настрій і трішки творчості. У Вас вийде гарна весняна картина!

Тема тижня:«Космос»

21 - 24 квітня

Завдання:

  • Розвивати: пам'ять, мислення, мовлення, увагу, емоції та уяву.
  • Виховувати: любов та бережне ставлення до природи, бажання пізнавати світ і берегти свою планету, інтерес до вивчення Всесвіту.
  • Навчати: ознайомлювати з тим, що люди живуть на планеті Земля. У Космосі є безліч зірок. Між ними і Землею дуже великі відстані. Розширювати знання дітей про зоряне небо, розповідати про планети Сонячної системи та їх особливості. Привернути увагу до дослідження Космосу , космічних кораблів, космонавтів та їхнього одягу. Удосконалювати здатність до художньої діяльності - малювання нескладних предметів та геометричних фігур.

Доброго дня, шановні батьки і любі дітки!

На цьому тижні ми опановуємо тему «Всесвіт». Наш Всесвіт дуже великий. Говорячи про нього часто використовують слово: «неосяжний» (безмежний, нескінченний). Через те, що наш Всесвіт безмежний, дізнатися про нього все, просто неможливо. Але ми знаємо багато про Сонячну Систему, яка знаходиться у неосяжному Всесвіті. Для того, щоб ближче познайомитись з планетами Сонячної системи пропонуємо вам переглянути презентацію.

Презентація на тему: "Планети Сонячної системи"


Вівторок

Чи знають ваші діти про Космос? Його природу, Всесвіт і Сонячну систему? Якщо ні, то пропонуємо Вам з малечею переглянути відео про планети Сонячної системи та Всесвіт разом з білочкою на ім'я Кнопкою.

Дитяча енциклопедія про все на світі.

Урок 1 Що таке Всесвіт?

Дитяча енциклопедія про все на світі.

Урок 2 Що таке Всесвіт?


А після перегляду запитайте в малят, які асоціації викликає у них саме слово «космос»? Про що вони думають одразу, щойно його чують? Дозвольте дітям пофантазувати та зробити неймовірні припущення! Серед орієнтовних запитань такі:

• На що схожий космос?

• Який вигляд має космос?

• Чи можна жити у космосі? Що є у космосі?

Космонавти можуть виходити у відкритий космос, перебувати ззовні ракети.

В ракеті космонавти перебувають у спеціальній одежі - скафандрах. На відміну від нашого звичайного одягу, скафандри обладнані системами життєзабезпечення - вони захищають від холоду, радіації, мають балони з киснем, а ще у скафандрах можна спілкуватися за допомогою рації.

Люди навчилися навіть працювати за межами корабля. Наприклад, встановлювати додаткові прилади ззовні ракети, збирати з окремих блоків космічні станції, за необхідності можуть щось полагодити...

► Як ви вважаєте, легко чи важко працювати космонавтам у відкритому космосі? (Нелегко: у скафандрі важко рухатись, треба весь час стежити, щоб нічого не випало з рук, щоб не відірватися від космічного корабля... Легко: важке у космосі стає легким).

► Подивіться на фотографії. Які особливості перебування космонавтів у відкритому космосі ви помітили? Із чим вони пов'язані? (У космосі невагомість, тому космонавти міцно прив'язані до корпусу космічного корабля; у космосі немає повітря, яким дихають люди, там дуже холодно, від цих несприятливих чинників людей захищають скафандри).

Середа

Сьогодні пропонуємо провести дослід з дітками та дізнатися як ракета злітає у космос?

Візьмемо повітряну кульку і надуємо її. Але не зав'язуватимемо, а просто затиснемо пальцями. Потім відпустимо. Повітря стрімко вирветься з горловини кульки, а сама вона "стрибне" на 2-3 кроки в протилежному напрямку. Коли все повітря вийде, порожня кулька впаде на підлогу. Але ж вона, хай лише на кілька секунд, усе-таки злетіла! Поки повітря виривалося назад, кулька рухалась уперед. За таким самим принципом підіймається в небо й справжня ракета (або космічний корабель). Тільки от для її запуску потрібно дуже багато пального.

Поквапмося, аби не спізнитися: до старту ракети залишилися лічені секунди.

А ви любите подорожувати? Якщо так, то пропонуємо конструювання ракети. І ви, батьки з дітками, не гаючи часу, мерщій майструйте свої зорельоти і рушайте. А можливо хто намалює чи зробить аплікацію свого космічного транспорту.

Четвер

Любі наші матусі і бабусі, татусі і дідусі, чи любите ви читати своїм онукам, дітям народні казки? Якщо так, то пропонуємо до читання словацьку народну казку

«У сонечка у гостях»

https://xn--80aaukc.xn--j1amh/u_sonechka_v_gostjah.html

Сподобалася казочка? Тоді швидше приступайте до інших завдань. Вивчіть віршик і радуйте своїх матусь, бабусь, татусів та дідусів.

Вірш про Землю

Блакитні простори, зелені ліси

-Ніде не знайдеш ти такої краси.

У космосі є ще багато планет,

Немає лишень життя там прикмет.

Ти наша домівка, планета Земля,

Ти гарна і зблизька, красива здаля.

Дивуються інші планети всі щиро:

«Яка ж ти, сестричко, блакитно-вродлива!

П'ятниця

Пропонуємо Вам, батьки, дещо почаклувати і створити чарівний малюнок Космосу, зірок, планет, ракет тощо разом з дітьми з використанням свічки, або воскових олівців, паперу та фарби.

Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати