Старші групи

Група №7 "Чомусики"

Група №8 "Бджілка"

Група №9 "Сонечко"

Тема тижня: "Великдень"

26 - 30 квітня


1. Дітки, незабаром настане велике свято - Великдень. Це свято завжди настає навесні,і цього року воно буде 19 квітня. Люди готуються до нього, прибираюь гарно в хаті, печуть смачний хліб-паску, фарбують та розписують яйця.


2. Одна із традицій крім випікання паски, люди також виготовляють Великодні яйця. Писанка-це яйце поверхня якого покрита різнокольоровим розписом з допомогою воску, барвників. Писанка пишеться спеціальним писачком. Їх розділяють на крашанки, крапанки, писанки, дряпанки.

3.Перегляд казки «Загублена писанка»

4.Пальчикова гімнастика

5. Пасха - великий і світлий день. Важливим атрибутом свята є пасхальний кошик. Тому пропонуємо вам, дітки, зібрати великодній кошик.

Дидактична гра «Збери великодній кошик»

6. Писанка та паска - неодмінний атрибут Пасхального свята. Пропонуємо вам розмалювати писанки та виготовити вітальну листівку «Великдень».

Тема тижня:
«ВОДИЦЯ - ЧАРІВНИЦЯ»

19 - 23 квітня

Завдання: поглиблювати і розширювати знання дітей про воду, її стани, властивості, про явища природи, пов'язані з водою; дати усвідомити важливість води для всього живого на Землі; учити на основі пошуково-дослідницької діяльності робити висновки, встановлювати причинно-наслідкові зв'язки між явищами, подіями в природі; дати уявлення про те, що вода необхідна для життєдіяльності людини; показати, як вона «працює» на людину; розвивати допитливість, логічне мислення, увагу; виховувати бажання оберігати і збагачувати природні багатства Землі.

Понеділок
Діти, про що піде мова, ви дізнаєтесь, відгадавши загадку:
Нею умиваються,
У ній всі купаються,
Одяг перуть, їжу варять,
Буває рідка, буває і тверда.
Ви впізнали, це... (вода).
Діти, а навіщо нам потрібна вода? А чи тільки людям вона потрібна? А де живе вода? На всі ці питання та багато інших можна відповісти, переглянувши цей відеоролік:

А тепер трошки пограємо: «Для чого потрібна вода?»

Без води в житті не можна обійтися. Недарма в народі кажуть...

  • Водичка - найстарша сестричка.
  • Де вода, там і життя.
  • Вода - це здоров'я, вода - це краса, вода - цілюща ранкова роса.
  • Хто водичку попиває, той міцне здоров'я має.

Почитаємо казочку:

А зараз пропонуємо вам пригадати, як ви відпочивали на березі річки ( моря, озера) та зобразити це на малюнку.

Вівторок

Сьогодні ми вам пропонуємо стати дослідниками і дізнатися, які ж властивості має вода. Для початку подивимось відео:

А зараз перейдемо до практики і виконаємо кілька простих дослідів:

Дослід «Вода вміє штовхатися»

Пропонуємо дітям занурити у відро середнього розміру, наповнене водою, повітряну кульку, м'яч.

- Чи легко це зробити?

- Чому іграшки опиняються на поверхні?

- Хто їх виштовхує?

А тепер опустимо у воду камінці, дерев'яні брусочки, залізні монети та інші предмети.

Висновок: легкі предмети вода виштовхує.

Дослід «Вода вміє рухатися»

У басейн або ванну опустити човники. З краю рукою примусити воду рухатися.

- Що відбувається з човником? (Рухається)

- Хто його рухає? (Вода)

Висновок: вода може рухатися.

Дослід «Вода вміє співати»

Приготувати 4-5 склянок, наповнених різною кількістю води.

Постукати паличкою по склянці.

- Що чуємо? (Дзвін)

Постукати ще раз, щоб почути «голос» води.

- Чи однаковий «голос» у всіх склянок?

- Від чого це залежить?

Висновок: звуки різняться, адже різна кількість води у склянці.

І ще кілька цікавих дослідів з водою та іншими рідинами:

Тож, пригадаємо, які властивості має вода?

А також закріпимо стани води

Середа

Діти, сьогодні давайте пригадаємо, що вода потрібна не тільки людині, а й тваринам, птахам, рослинам, комахам, тобто всьому живому на Землі. А ще вода - це домівка. Для кого? Так, для всіх мешканців водойм. Саме про них і пропонуємо заняття.

А зараз пограємо. Знайдіть домівку для всіх живих об'єктів та розселіть їх по своїх домівках.

Давайте власноруч створимо чудовий акваріум:

Четвер

Діти, нам постійно потрібна вода для приготування їжі, миття та купання, щоб втамувати спрагу та інших справ. А чи завжди ми ощадливо та економно використовуємо воду? Давайте це перевіримо. Пропонуємо гру «Економно-неекономно». Визначте, хто з героїв використовує воду неекономно. Поясніть, чому?

Ми впевнені, що ви гарно впоралися з цим завданням! А зараз подивимось відео:


Тож тепер трошки поміркуємо 

П'ятниця



Пропонуємо вивчити віршик про воду, а допоможуть це зробити картинки

Тож, діти воду треба берегти, не забруднювати її, не кидати до річок, озер, морів сміття, бо це завдає великої шкоди природі та людству. А зараз дізнайтеся, що «спіймали» діти в брудній річці.

І тому, коли нам зараз потрібно дуже часто мити руки з милом, будемо це робити обов'язково, але економно використовуючи воду!

Тема тижня: "Я і Всесвіт"

12 - 16 квітня

Доброго дня, шановні батьки і любі дітки!

На цьому тижні ми спробуємо згадати та вивчити щось нове, з теми «Я і Всесвіт». Наш Всесвіт дуже великий, говорячи про нього часто використовують слово: «неосяжний»(безмежний, нескінченний). Через те що наш Всесвіт безмежний, дізнатися про нього все, просто неможливо. Але ми знаємо багато про Сонячну Систему, яка знаходиться у неосяжному Всесвіті. Для того, щоб ближче познайомитись з планетами Сонячної системи пропонуємо вам переглянути мультфільм..

Отже, лише на одній планеті Сонячної системи є життя. (Спитайте у діток на якій?). Так, звісно, на Землі. Пропонуємо переглянути кадри відео-зйомки Землі з космосу, здійсненої Космічним центром Джонсона НАСА: на них ви побачите різні міста і навіть північне сяйво:

На 2 хв. 15 с. показано Київ з Космосу.

Пропонуємо для кращого запам'ятовування назв планет Сонячної системи віршик:

Стали всі планети в ряд,

Ніби справді на парад.

Раз - Меркурій, два - Венера,

Три - Земля, чотири - Марс,

П'ять - Юпітер, Шість - Сатурн,

Сім - Уран, вісім - Нептун.

У мандрах космічних ми побували

Планети системи всі ми назвали. 

А що ж допомагає космонавтам вирушити в космос? Ну звичайно ж ракета. На наступному відео я вам пропоную уявити себе справжніми космонавтами і вирушити в космос, ну що готові: 10, 9, 8, 7, 6,5,4,3,2,1...пуск: 

Дітки, а згадайте як називається спеціальний одяг для космонавтів? (Скафандр) 

Спробуйте з дітками виконати графічний диктант:  

Пропонуємо вам зробити аплікацію «Ракета», або сконструювати її. 

Дидактична гра «Знайди тінь» 

Малювання

Мовлення. 

Спробуйте скласти маленьку розповідь за малюнком. 

Тема тижня:

«Прощавай садок дитячий!!!»

Садочок - це наш другий дім , в ньому затишно усім!

Давайте, послухаємо пісеньку, про дитячий садок!

А зараз давайте пригадаємо, що цікавого було в садочку!

Кожного ранку зарядку старанно відбували.

В садочку нас смачно годували, завжди стіл гарно накривали.

Фізкультурою займатись не забували.

Завжди ми круто грали , а після ігор - все на місце складали!

Як правильно мити руки ми вивчали

А на вулиці ми просто супер розважались.

І з м'ячем ми вправно ганяли.

І читали, і писали, казки вправно розповідали

Приклади разом рахували, потім в зошити писали

Мислення ми розвивали в настільні ігри кожного дня грали!


Ми в садочку малювали, чудові картини батькам дарували.

Навіть з тіста ліпили, хоч воно й солоне, а все одно ми його їли!

Ми сичали, як гадюки, і ричали, як звірюки,

"Жи","Ши" і "Щи" вивчали,

"Р"-багато вимовляли,

Розмовляєм вправно ми, скоромовки  знали всі.

У куточку природи за квітами доглядали.

Скоро в дитсадочку свято. Так вчилися танцювати

й пісеньки співати жваво, щоб було гостям цікаво!

В ліжечка спати дбайливо вкладали.

Ввечері батьків радісно зустрічали із задоволенням додому вирушали.

Ось і промайнуло життя в дитячому садочку.

А на згадку про садочок, вивчимо віршик!

Тема тижня: «Українська вишиванка» 

18 - 22 травня

Завдання: Викликати у дітей бажання поповнювати свої знання про Україну; продовжувати розширювати та збагачувати знання дітей про особливості українського національного одягу; формувати уявлення про те, що вишиванка - це сімейний оберіг; ознайомити з історією вишиванки; учити бачити спільне і відмінне в одязі хлопчиків і дівчаток; збагатити словник словами: вишиванка, орнамент, національний одяг; продовжувати формувати цікавість до української вишиванки; вчити малювати візерунки за її мотивами на сорочці; заповнювати знайомими елементами місце на грудях та рукавах; продовжити вчити дітей бачити самобутність та оригінальність українського національного вбрання; вправляти у прикрашанні одягу готовими елементами української вишивки; сприяти розвитку інтересу до завдань художньо-естетичного характеру, проявів творчості; виховувати естетичний смак і творчий підхід до створення візерунка, почуття національної гордості, шанобливе ставлення до національного одягу, глибокі почуття любові до своєї Батьківщини.

Понеділок

Пропонуємо розпочати цей тиждень з читання та обговорення з дітьми вірша Дмитра Павличка

«ДЕ НАЙКРАЩЕ МІСЦЕ НА ЗЕМЛІ?»
Де зелені хмари яворів
Заступили неба синій став,
На стежині сонце я зустрів,
Привітав його і запитав:
- Всі народи бачиш ти з висот,
Всі долини і гірські шпилі.
Де ж найбільший на землі народ?
Де ж найкраще місце на землі? -
Сонце усміхнулося здаля:
- Правда, все я бачу з висоти.
Всі народи рівні. А земля
Там найкраща, де вродився ти!
Виростай, дитино, й пам'ятай:
Батьківщина - то найкращий край!

А в якій країні живемо ми ?

Пропонуємо переглянути разом з дітьми пізнавальне відео

Вівторок

Запропонуйте дітям пригадати державні та народні символи України ( державні  - прапор,  герб, гімн; народні - калина, верба,віночок, рушник, сорочка-вишиванка)

  • Українська вишиванка славиться різноманітністю узорів і палітрою кольорів. Чарівна у своїй красі вона є українським оберегом, частиною культури, душею нашого народу.

Вишиванка

Квiти розцвiтають
Ось на рукавах,
З iрiю далекого
Повернувся птах -

Дивнi вiзерунки
Сяють, мов живi -
Мама вишивала
Оберiг менi!

(Запропонуйте вивчити вірш напам'ять)

Пропонуємо переглянути відео та допомогти дітям прикрасити аплікацією «сорочку-вишиванку»

Закріпіть з дітьми поділ слів на склади .

В нагоді стане запропоноване відео.

Середа

Математика

Шановні батьки, допоможіть дітям пригадати кількісну та порядкову лічбу, цифри. В нагоді стануть запропоновані відео

А зараз запрошуємо до веселої математичної гри

Допоможіть дітям створити яскравий орнамент. Для цієї роботи необхідно підготувати листочок в клітинку, простий олівець, фломастери або кольорові олівці. Малята, у вас обов'язково все вийде !

Четвер

Вітаємо з Днем Вишиванки


  • А, Ви, вдягли сьогодні вишиванку?

На свята уся сім′я
Мама, тато й навіть я,
Вишиванки одягаєм
В центрі міста ми гуляєм.
Хай всі знають, що родина
Любить неньку-Україну!

Щоб розширити знання дітей про особливості вишитої сорочки її значущість, прищепити любов до українських традицій, гордість за духовне багатство своєї країни, пропонуємо переглянути відео:

Пропонуємо ідею створення саморобки на День вишиванки

П'ятниця

Вишиванка з давнього часу була для українського народу не просто святковим вбранням, а й оберегом, символом здоров'я, краси та щасливої долі. Достовірно не відомо, коли точно люди почали прикрашати одяг вишитими символами.

В українського народу існує легенда про вишиванку

Шановні батьки та любі малята!

Пропонуємо прийняти участь у конкурсі малюнків на тему :

«Українці ми маленькі, вишиванки в нас гарненькі»

( фото малюнків надсилайте у групу Viber )

Дякуємо за співпрацю!!!

Тема тижня: 

"Комахи - наші найменші друзі"

12-15 травня

ЗавданняРозвивати логічне мислення, зв'язне мовлення, пам'ять, увагу, дрібну моторику пальців рук, бажання прагнути досягти правильного результату;

Розширити знання дітей про світ комах;

Виховувати бажання милуватися природоюоберігати її, не завдавати шкоди;

Продовжувати вчити дітей бачити і розуміти роль забарвлення в житті комах, розрізняти комах за зовнішнім виглядом і називати їх, аналізувати їхню форму, розмір, колір.

Продовжувати формувати екологічну культуру, вміння бачити красу рідного краю.

Понеділок

Дітки,пропоную вам відправитись у подорож до наших найменших друзів. А до кого, дізнаєтесь відгадавши загадку!

Всюди проживають,

По шість ніжок мають,

Можуть мати й крила.

Але це-не пташки.

Дітки,відгадали?

Звісно це-...(Комашки).

Вівторок

Дітки, а зараз я вам пропоную разом з батьками відправитись в гості до бджілки Каї. Бджілка Кая для вас підготувала цікаву інформацію про бджілок. Тож вирушаймо!

Дидактична гра «Яка комашка сховалася»

Середа

Розвиток мовлення.


Вправа «Продовж думку».

Дидактична вправа «Хто більше назве?».

. Дитина має назвати якнайбільше ознак комах. Бджола (Яка?) весела,працьовита,смугаста,чарівна.

. Коник (Який?) зелений, прудкий, швидкий, стрімкий, жвавий.

Дидактична гра «Знайди тінь комашки».


Фізкультхвилинка з Бедриком.Пропоную дітки відпочити і разом потанцювати з сонечком Бедриком

Четверг

Математична скарбничка.


Дидактична гра «Порахуй і запиши».

П'ятниця

Пальчикова гімнастика «Метелик».


Аплікація «Комахи».


Конструювання.


Малювання.

ОБЖД.

Тема заняття: «Небезпечна комаха».


Давайте пригадаємо правила поведінки в природі.

Тиждень безпеки 

4 - 8 травня

Завдання: розвивати пам'ять, мислення, увагу, зв'язне мовлення; виховувати обачність, відповідальне ставлення до власного життя та здоров'я. Продовжувати ознайомлювати з правилами пожежної безпеки та дорожнього руху. Формувати знання про безпечне поводження в природі. Формувати вміння обережного поводження в побуті. Закріплювати правила поводження з чужими людьми (не відчиняти двері незнайомцям, не заходити їз ними в ліфт; відмовлятися від небезпечних пропозицій). Формувати знання про стихійні явища, характерні ознаки, негативні наслідки та безпечне поводження під час їх виникнення.

Понеділок

(пожежна безпека)

Погляньте, малята, на цей сірничок:

Червона голівка, жовтенький бочок.

На вигляд - звичайний: тонкий i малий.

Буває він добрий, буває i злий.

Biн може зігріти, зварити обід,

Biн плавить метал i розтоплює лід;

А може і ліс велетенський спалити,

Майно, i будинок, i все спопелити.

Малята, ви будьте з вогнем обережні

І вивчіть всі правила протипожежні!

Ви, мабуть, зрозуміли, про що ми поговоримо сьогодні? Про правила пожежної безпеки. І для того щоб згадати та ще краще запам'ятати ці правила, пропонуємо переглянути відео:

А зараз відгадайте загадку:

Він завжди на гвіздочку,

Має червону сорочку.

І вогонь блокує вміло

В білій і пухнастій піні.

Здогадалися? Це вогнегасник.

Давайте спробуємо зліпити вогнегасник з пластиліну:


Вівторок

(правила дорожнього руху)

ДОРОЖНІ ЗНАКИ
Руху правила єдині,
Їх повинні поважати,
Знати їх усі повинні -
І дорослі, і малята.
Добрий друг наш - знак дорожній
Ставиться не так собі,
Як подружиться з ним кожен,
Допоможе він тобі.
Щоб не трапилося всяке,
Шанувати треба знаки.
На дорозі небезпечно,
Тож обачним буть доречно.
Руху правила єдині,
Знати їх усі повинні.
Шануватимуть їх люди -
Скрізь тоді порядок буде!

Сьогодні, дітки, давайте пригадаємо правила дорожнього руху.

А тепер, давайте пограємо. Знайдіть та назвіть знайомі вам дорожні знаки.

Відгадайте загадку:

Хто від нещасть застерігає,

І нам завжди допомагає

Так, щоб не трапилось біди,

Усім дорогу перейти?

Для тебе світить і для мене

Червоне око та зелене.

Вартує завше він, моргає,

Ніколи він не спочиває.

Уранці, вдень, в вечірню пору

Всі люди вдячні ...(Світлофору)

Пропонуємо сконструювати світлофор, який може змінювати кольори. Цікаво? Тоді дивіться і творіть!

Середа

(безпека в побуті)

Озирніться довкола... Як багато різних предметів нас оточує. Як ви вважаєте, чи є в нашій оселі речі, які можуть виявитися небезпечними для дітей?

Знайдіть на малюнку небезпечні предмети, та розкажіть чим вони можуть зашкодити.

Ну що, впорались із завданням? Якщо, раптом, щось забули, то пропонуємо вам переглянути відео, та запам'ятати, які предмети вдома є небезпечними для дітей:

Четвер

(поведінка з незнайомими людьми)

З незнайомими людьми - обережним будь завжди!

Дітки, сьогодні пропонуємо вам, прочитати казочку, про вже знайомого нам Колобка, але написану віршованим текстом.

Смачний, рум'яний Колобок,

Утік із дому і мовчок:

По лісу сам собі гуляв,

Куди іде, нікому не сказав.

Себе він дуже вихваляв

І Зайцю, Вовку і Ведмедю.

Хоча нікого з них не знав,

Та все їм розповів про себе.

Коли з Лисицею зустрівся,

Він так дурненький веселився,

Що згодився на язик їй сісти,

Хитрюга ж та надумала малого з'їсти.

Співаючи, він їй розповідав,

Що з дому втік, у лісі сам гуляв.

Лисиця слухала пісні хвалила,

А тоді враз швиденько його з'їла.

В цій казці для дітей наука:

Що й люди є, як «Лиска-Злюка».

Без дозволу, щоб не ходили з дому,

Про себе не розповідали щоб нікому.

Коли буває незнайомці ось такі

Чіпляються до тебе хитруни,

Запрошують в машині покататись,

Цукерку з'їсти, з ними десь погратись,

Ім'я своє не називай,

Від НИХ швиденько утікай,

Як не пускають, то кричи:

«Це злодії, допоможіть мені!»







Запитання до дітей.

  • Що зробив смачний, рум'яний Колобок?
  • Кому вихваляв себе Колобок?
  • Хто обдурив Колобка?
  • Що можуть пропонувати тобі незнайомі люди?
  • Чи можна їм розповідати про себе?

  • Як покликати на допомогу?

А щоб краще запам'ятати як поводитися з незнайомцями та не потрапити в біду, пропонуємо переглянути відео:

П'ятниця
(безпека у природі)

Дітки, а чи любите ви ходити у походи? Ви можете відповісти: «Так, звісно, тому що, у поході завжди цікаво та весело!», але цікаво та весело, а головне з користю для здоров'я, буде тоді, коли ви запам'ятаєте нескладні правила:


Ну то що, до походу готові? А чи знаєте ви у яких водоймах можна купатися, та як варто поводитися на воді? Раптом забули, давайте разом згадаємо:


А як поводитися з невідомими предметами, які зустрілися на вашому шляху?


Ой, а раптом безпритульна тварина, як вберегтися


Пропонуємо вам перевірити, чи засвоїла ваша дитина правила безпеки. Поставте їй 16 простих запитань, які допоможуть зрозуміти, наскільки малеча підготовлена до життєвих викликів. Перейдіть, будь ласка, за посиланням.

https://vseosvita.ua/news/bezpeka-ponad-use-16-zapytan-vidpovidi-na-iaki-maie-znaty-kozhna-dytyna-8864.html


Тема тижня:

«Весняні клопоти. Праця навесні»

21 - 24 квітня

Завдання: знайомити дітей із сезонними змінами, що відбуваються в природі рідного краю з приходом весни; формувати уявлення про особливості екологічно-доцільної трудової діяльності людей у весняну пору року; учити дітей емоційно сприйма- ти красу природи навесні та результати людської праці; поглиблювати та збагачувати знання про трудові дії та процеси.

Вівторок

Розпочнемо цей тиждень переглядом цікавого та повчального мультика


А тепер настав час для творчості: зробіть гарну аплікацію «Весняне сонечко»


Пропонуємо для заучування вірш Олександра Олеся

А ВЖЕ КРАСНЕ СОНЕЧКО

А вже красне сонечко припекло, припекло,
Ясно щире золото розлило, розлило.

На вулиці струмені воркотять, воркотять,
Журавлі курликають та летять, та летять.

Засиніли проліски у ліску, у ліску.
Швидко буде земленька вся в вінку, вся в вінку.

Ой сонечко-батечку, догоди, догоди!
А ти, земле-матінко, уроди, уроди!

Середа

Починаємо наш день прослуховуванням дитячої пісеньки «Намалюю я»


Пропонуємо намалювати чарівні квіти та знайомимо з оригінальним і незвичайним способом дитячої творчості

Перед початком роботи радимо розім'яти пальчики


Четвер

А чи відомо вам, чим займаються люди навесні?

Радимо уважно подивитися відео


А тепер відгадайте загадки про знаряддя праці


Пропонуємо навчитися малювати трактор

Конструювання

П'ятниця

Шановні батьки!

Радимо прочитати дітям казку Зоряни Жук «Про квасолину, яка мріяла побачити сонце»

https://abetka.ukrlife.org/jyvka_kw.htm

Щоб зрозуміти, що відбувалося з квасолиною в землі, пропонуємо переглянути відео


Залучіть дітей до пошуково-дослідницької діяльності: для цього візьміть два пластикові стаканчики, наповнені землею, в кожен покладіть по декілька насінин якоїсь овочевої культури. В одному стаканчику насіннячко полийте, в другому залиште не политим.

Спостерігайте за змінами. Робіть відповідні висновки. А ще насінини можна рахувати, складати приклади та задачі.

Тема тижня: "Великдень"

1. Дітки, незабаром настане велике свято - Великдень. Це свято завжди настає навесні,і цього року воно буде 19 квітня. Люди готуються до нього, прибираюь гарно в хаті, печуть смачний хліб-паску, фарбують та розписують яйця.



2. Одна із традицій крім випікання паски, люди також виготовляють Великодні яйця. Писанка-це яйце поверхня якого покрита різнокольоровим розписом з допомогою воску, барвників. Писанка пишеться спеціальним писачком. Їх розділяють на крашанки, крапанки, писанки, дряпанки.

3.Перегляд казки «Загублена писанка»

5. Пасха - великий і світлий день. Важливим атрибутом свята є пасхальний кошик. Тому пропонуємо вам, дітки, зібрати великодній кошик.

Дидактична гра «Збери великодній кошик»

6. Писанка та паска - неодмінний атрибут Пасхального свята. Пропонуємо вам розмалювати писанки та виготовити вітальну листівку «Великдень».

7. Мовлення дитини.

А тепер давайте складемо розповідь про весну.

8. Математична скарбничка.

9.ОБЖД

Корисні підказки. Безпечний двір


Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати